Thursday 19 April 2012

.:pertama:.

salam.

ini yang pertama. entri yang pertama. untuk blog tentang anak pertama.

ye..biasanya orang akan teruja atau bahasa lainnya, 'excited' untuk yang pertama. pertama kali jatuh cinta, pertama kali naik kapal terbang, pertama kali dapat gaji, pertama kali jumpa artis..begitu kisahnya dengan saya. saya teruja dengan anak pertama saya. sampai saya asyik mahu bercerita tentang dia.

maka, saya persembahkan blog khas ini untuk anak pertama saya. oh, jangan mendambakan bahasa 'gila-gila' seperti di blog satu lagi. sebab blog ni saya 'bina' atas nama ummumusleh. maka, ini adalah blog mak-mak orang. maka, saya perlu bersopan santun sebagai mak orang. sementelah pula (gitu ayat bahasa buku teks) blog ini bakal saya kongsikan secara umum. ingin saya kongsikan perasaan dan pengalaman saya sebagai seorang ibu kepada sang mujahid kecil saya yang pertama itu.

moga perasaan dan pengalaman yang bakal saya kongsikan di sini akan jadi sempadan mahupun teladan terutama dalam isu penyusuan susu badan, kesihatan dan sebagainya. ameen ya robb.

terimalah...yang pertama

No comments:

Post a Comment